Probíhá komunikace se serverem...

Genderové stereotypy v reklamních textech

Autor Olga Komárková
Vydavatel Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta
Rok vydání 2006
ISBN 80-7308-148-2
Ediční řada Mimo řady
Počet stran 214
Běžná cena 300
Cena (vč.DPH 10 %) 270 Kč
Skladem ANO
Počet  ks
Popis produktu:
Monografie přezkoumává současný stav reklamní produkce a zjišťuje, zda je oprávněná kritika neměnnosti tradičního a zavedeného způsobu zobrazení muže/ženy. Ve snaze přesáhnout hranice čistě feministického diskurzu byly zvoleny objektivní kvantifikační postupy, jež vytvářejí příslušný vědecký rámec pro následnou interpretaci reklamních textů. Autorka se věnuje reklamě nejprve obecně - probírá historii i současnost reklamy, fungování reklamní komunikace, působení reklamy, její funkce a výstavbu - zabývá se ve stručnosti vývojem feministického myšlení i stavem genderových studií u nás. V interpretační části práce, která navazuje na statistické tabulky s výsledky obsahové analýzy, se pak zabývá jednotlivými modifikacemi ženství/mužství, jež dokládá jednotlivými reklamními texty a obrazovými prezentacemi v rozsáhlé barevné příloze.


Nejčastěji prodávané produkty společně se zobrazeným zbožím:

Mezi náboženstvím a politikou. Lidová kultura raného novověku

126 Kč

Tund

180 Kč

Colloquial Mongolian. An Introductory Intensive Course Vol. 1 + Vol. 2 (Suppleme...

878 Kč
Tato stránka používá soubory cookies, prostřednictvím kterých uchovává informace ve vašem počítači. Některé cookies zajišťují správnou funkci těchto stránek a bez jejich užití by stránku nebylo možné řádně zobrazit. Jiné cookies nám pomáhají vylepšovat stránky tím, že nám dovolí nahlédnout, jak jsou stránky používány. Cookies používáme na základě vašeho souhlasu, který vyjadřujete nastavením svého internetového prohlížeče tak, že ukládání těchto cookies umožňuje. Pokud si přejete svůj souhlas s používáním těchto cookies odvolat, proveďte prosím příslušné nastavení vašeho internetového prohlížeče. Beru na vědomí